Metesmom kutsaltiramisu Arada ben de pişpişliyorum. Uykum var ama uyuyasım yok. Tam uyuyacağım o uyanacak bu sefer. Uyumak vakit kaybı gibi geliyor şu an. Ama gündüz hiç öyle düşünmüyorum tabii gece olsa da uyusak diyorum☺️
Meltemkdn Aksarayli 4 aylık oğlum var benimde fakat ikinci bebek durumunu suan kaldırabileceğimi hiç düşünmüyorum.. isteyerek mi oldu yoksa kazayla mi acaba 🙈 şimdiden tebrikler sağlıkla doğsun 🙏🏻
kutsaltiramisu Metesmom ben de gündüz gece uykusunun hayaliyle yaşıyorum hep ama gece olunca telefonu da bırakamıyorum elimden 😞😂
Defne_cicegim Aci ben 3 ten beri sallıyorum bide bunu huy etti 11 aylık olduk dün sinirlerim bozuldu artık midem bulandı valla saklamaktan
Defne_cicegim Aci Allah razı olsun kardeşim valla sabahda yine 7 de kalktı başıma 🤣🤣🤣 canı sagolasica
Pinars Ya iki gündür geceleri uyanıyor. Dişleri geliyor ondan sanırım. 9da yudu. 2buçuk gibi uyandı kucağıma aldım emzirdim. Tam 3,saat kaldık öyle. Durdu durdu emdi. Tam yerine koydum yine uyandı. Kucağımda a şimdi
Aci Pinars benimki de oyle ya kac aylik sizinki dis yerleri baya belli agzina her seyi aliyo elleri zaten hep agzinda bizim parmaklarimizi bile aliyo agzina
Dera Pinars ayni bizimkide 9.5 aylik, ilk dis geliyo galiba 10 da uyuduk, saat basi emdi. 2 gundur 5 de uyanip emmek istemeyip sallaniyo. Biraktigim an gozler fal taşı