kutsaltiramisu Bennnnn. Bebitom uyudu ama ben uyumakla kendimeeeee vakit ayırmak arasındaki o ince çizgideyim
Aci Ensarmomy ne guzel uyutmustum 4 kere falan kalktik besige koyduktan 5 dk sonra simdi uyumuyoruz ve degisik sesler cikariyoruz kucakta 🤦🏻♀️
Meltemkdn Aksarayli 4 aylık oğlum var benimde fakat ikinci bebek durumunu suan kaldırabileceğimi hiç düşünmüyorum.. isteyerek mi oldu yoksa kazayla mi acaba 🙈 şimdiden tebrikler sağlıkla doğsun 🙏🏻
Ensarmomy Aci bizimkide memede durmak istiyor emziriyorum belki yarım saat arayla 3 kere 40 ar dakika emdi sonuç uyumuyor asla🤦🏼♂️🤷♀️ Gazı yok altı temiz karnı tok. İki gündür böyle yakındır kafamda huni elimde ağız mendili ile ulusa seslenmem🙈🤦🏼♂️
Aksarayli Aci evet oyle oldu cok istedik ilk hamilelikte cok kolay gecti buda oyle olucak zanetmistim
Weib Aci doğmadan önce hayaller kurardım uyur eşimle takılırız biraz diye adamın yüzünü zor görüyorum hayaller hayatlar 😂
Zezef 9 günlük bebeğimi besleyip uyuttum…☺️ Biliyorsunuz ilk günler uyuması pek zor olmuyor tadını çıkarıyorum💙