UraSsmom Emine_1245 4 ay 10 günlük oğlum 2 gündür çok az veriyorum. Biberona koyuyorum ama pek sevemedi suyu suratını büzüyo hemen ilk verdiğimde öğürdü bildiğin neden anlamadım 🤷🏻♀️😂
Emine_1245 UraSsmom Bizimkinin de içerken yüzü kırk şekle giriyor 🤣. Demek ki zamanla alışacak kuzucuklar
Buseberen Emine_1245 biberinden sonra seni emdiyse biberonla vermekde sakınca yoktur o zaman çünkü ben yanıldım biberon kullandım kızım 6 ayında emmeyi birakti
Deletedmom5284 Emine_1245 ben 1 haftalıkken vermeye basladım mama sonrası bi çay kaşığı, doktorum mamadan sonra vermem gerektiğini söyledi
TalentedMom Emine_1245 bir zararı olmaz sadece emzirmeden sonra su verirseniz doyacağından az emenilir