Anaogul Beskerebes25 benimkide tekrarladı işte soğan suyu içip bence temizlensin ben öyle yaptım sonra yumurtlama testi kullanıp günümü değerlendirdim rabbim bize nasip etti bence en önemli şey yumurtlama gününü bilmek
Celestial Kartanesi26 gebeliğe zararı yok, bilakis gebeliğin kiste faydası var. Bebek büyüdükçe kiste baskı yapıp küçültüyor. Benim iki tarafta da 5 cm vardı, doğumdan önce baktıklarında 1 cm civarındaydı.
Hercai88 Kartanesi26 sanmıyorum bebeğe zararı olmaz bence. Yengeminde vardı sezaryen doğum oldu çocukla beraber kistti de almışlardı
Elif-Liya Kartanesi26 canım bende de vardı ama bir sorun yaşamadım kötü huylu bir kist olmadığı için hamilelikte sorun da olmadı. Kızım şu an 5 ay 25 günlük inşallah sağlıklıca kucağına alır içinü ferah tutsun canını sıkmasın
TalentedMom Kartanesi26 benim bekarken vardı doktora sorduğumda gebeliği etkileyen bir kist değildi demişti zaten hemen geçti