Melindaninannesi Deletedmom418 benim kızım da saçlı doğdu ama sonra seyreklesti. Ama kazitmam benim de babasının da saclari gür inşallah kendi kendine gurlesecektir diye umut ediyorum 🤗
Deletedmom418 Melindaninannesi kıymayın valla. Ben küçükken çok kazıttılar saçımı hatırlıyorum yani o yüzdende kıyamıyorum kızımın saçına
Melindaninannesi Deletedmom418 benim ablamın da kazitmislar ama saçi çok seyrek benimkini kazitmamislar saçım gür. Bence kazitma ile bir alakası yok 😊
Efvahi Deletedmom418 asla dokunmadım çok güzel gür saçları var şuan. O olay tamamen şehir efsanesi. İnanmayın böyle seylere
mervealco Deletedmom418 bende kazıtmayı düşünmüyorum, annem bizimde saçlarımızı kazıtmamış gayette güzel saçımız var. Bide kız çocuklarına hiç yakışmıyor bence kazıtmak
dunyam2020 hulyatkknt hımmmm ay ben uykusuzluktan nasıl anlamısım oyle .dıyorum ogşumda sunnet olcak tüh o zaman onunda sacını keserler dıye uzuldum kafa bonuz olcak bızım asırı kıvırcık 😅
Gokce_smom Deletedmom418 yani ben kazıtınca çok gür çıktığına falan inanmıyorum fakat benim kızım saçlı doğdu ve şuanda onlar dökülüyor kimi zaman yastık hep saç oluyor o yüzden ben kendim kazıcam ama dökülme olmasaydı hiç ellemezdim
Gokce_smom Deletedmom418 dökülüyor sa kazıtın ya gene siz bilirsiniz ama ben en yakın zamanda halledicem 🙂
hulyatkknt dunyam2020 ay maşaallah ne kadarlık oglusunuz ben de 6 ay dolmadan yaptırayım diyorum ama korkuyorum
dunyam2020 hulyatkknt oglumda hıpospadıas var onun amelıyatını olcak oyle sunnet .14 aylık canım boyke olmasaydı 5-6 aylıkken yaptırcaktım
Duygusm Deletedmom418 Ben kazıtmadım, hoşuma gitmiyor öyle. Dökülme aşırı değilse bence pek düşünülmemeli.