Bende şuan sülük yaptıramıyorum hacamat yaptırıcam bilekten Karpal tünel için , aslında yapana göre değişiyo birinde hiç hiç acı hissetmedim sonrasındada acı olmadı , Bi diğerinde yaparken canm yandı ama çok değil tabi sonrasındada bikaç gün acısı oldu , kuruyup gerilince acıyor aslında kantaron yağı ile sık sık nemlendirirseniz hem iz kalmıyo hem Bi iki güne geçiyo düzeliyor . Ama düşünüyorum bende bebeğim küçük kucağıma alınca zorlanırmıyım bikaç gün ama şöyle de bişe var böyle hergün uyuşuyo sızlıyo kucağıma alınca