Arenn evet benimde 3 parmağımda uyuşukluk oluyodu hissizlikde devam etmişti bi süre çok şükür azaldı. Ama kesinlikle korkmayın derim , ben hemşireyim ama iğne yaptırmaktan serum taktırmakta çok korkardım ağladığım bile olmuştur serum takılırken , hacamattan ama korkuyodum haliyle . Ama hamilelikten önce iki defa farklı yerlerden hacamat yaptırdım korktuğum gibi olmadı. Sülük hiç yaptırmadım ama yanımda anneme falan yapmışlardı, hastalıklı bölgeye koyuyorlar ve orda durup kan emiyo , gezmiyo hiç oda yaptırılabilir. Şifalarını zaten saymaya gerek bile yok resmen temizleniyorsunuz