duzenlianne benimde tat koku kaybım var canım ya. En başlarda çok kötüydü hiç koku yoktu resmen. Şimdi daha iyiyim ama birşeyi yakından koklarsam kokusu geliyor, uzaktan asla gelmiyor. Ama başka belirtim yok, 25 gün olacak nerdeyse, bende emziriyorum. Gidip test yapsam pozitif çıksa yine hayatıma aynı devam edicem 🙄