Esım pozitif cıkmısti annesınde kalıyordu sekızinci gün benım burnum akmaya basladi dünde koku tamamen gitti hapsiriyorum arada corono mu acaba normal grip olunca koku kaybim oluyormuydu hic htirlamıyorum kolanya bile kokmuyor bana bebegımle tekım die esımde pozitif cıktigi icin evde gelip yapcaklardi test ıkı gün oldu gelmedıler allah bilir nezamana gelirler koku kaybi beni süphelendiriyor