Gokceg yazık diyorum böyle sağlık sistemi olmasın 🙄 en baştan beri o ölen insan sayılarına inanmıyorum 😒 kış geliyor diye ne hikmetse dün sanırım 57 kişiydi hastaosnu yasakları koymaya başlarlar artık niye biz evde dururken millet tatilde geziyor ben anlamıyorum. Bı insatgramdsn tanıdığım biri var evi Diyarbakır’da ordan başladı Erzurum Trabzon Samsun Ordu Rize Eskişehir geziyor bunlar gezerken biz niye evdeyiz o zaman