Merhaba , benim de 2 ay 20 günlük kızım var, ve doğduğundan beri aynı sorunları yaşıyoruz, sadece kucağımda uyuyodu, gezdirerek uyutuyordum sizin gibi.. sonradan çok huysuzlaştı, artık 19.00 saat aralığında başlayıp 01.00 a kadar ağlamaları vardı. Doktora götürdüm en sonunda idrar kan tahlili yapıldı ve muayenesi temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 doktor sabırlı olun kolik dedi sebepsiz karın ağrısı dedi benek arabasıyla gezdirin, elektrik süpürgesi sesinde uyutmayı deneyin dedi ve biogaia damla verdi İnan’ın çok rahatladım bir haftadır çok kolay uykuya dalıyor, bi deneyin Damlayı keşke daha önce deneseydim dersiniz … Allah hepimizin yardımcısı olsun