Şuan bu başlığı kollarım, belim, boynum ve bacaklarım kopmuş bi şekilde yazıyorum. Benim bebeğimle aynı belirtileri gösteren başka bi bebek var mı merak ediyorum. Bulunduğumuz haftaya özel bi şey mi 🙁 Akşam 7de istisnasız uyanıyor, gece 23-01 arası uyuya kalıyor ama bu arada sadece kucağımda uyuyor. Ve kesinlikle oturmama müsade etmeden evin odalarında gezmek istiyor. Tam kucağımda uykuya dalıyor yatağına koyar koymaz yeniden uyanıyor. Belirttiğim saat aralıklarında bu döngüyü en az 5-6 kere yaşıyoruz bi türlü dalmıyor uykuya. Bazen estağfirullah çekiyorum elimde değil asabım bozuluyor. Gözleri kızarıyor uykusuzluktan ve artık çok huysuzlaşıyor. Ara ara emmek istiyor bazen memede uyuya kaldığı da oluyor ama yine yatağına koyunca uyanıyor. Bu huzursuzluğun sebebi ne bilmiyorum 1 Ay 18 günlüğüz. Sizce bi uyku rutini oluşturmak için çok mu erken? Ne yapsam ağlıyor sadece kucağımda ve evin içinde gezerek uyumak istiyor.