Gnnr
postunuzu görünce koşarak geldim 🥰
oğlum 12 ay 15 günlük 🌸 8 tane dişimiz var emekleme tam gaz devam sıralama koltuktan, makinelerden, dolaplardan neresi olursa ama tek başına ayakta durmak, yürümek yok henüz 😂 Günde 2 uykusu var Öğlen 11-12 Akşam 5-6.30 keşke bunu tek uykuyla birleştirebilsem diye düşünüyorum uzun zamandır 😂 akşam 10- 11 de yatar sabah 6-7 kaçta kalkma isterse. Bazı geceler evet büyüdü diyorum bazı geceler yarım saate bir uyanır gün içindeki ruh haline bağlı sanırım 😆 çok enerjik Maşallah 🧿 istediği olmadığında yalandan ağlamalar başladı, araba delisi bumbum diye geziniyor tüm gün 😂 bunum yanı sıra gün içinde kitap okuyor, oyun oynuyor, sitemizdeki parka inip sallan sallan yapıyoruz 😂 yeme düzeni ise yine ruh haline bağlı bir gün çok iyi yiyor bir gün çok iştahsız 😌 olsun canı sağolsun nerelerden geldik bugünlere diyorum 😂 anne, baba, dede, hadi, gel, git, aç gibi kelimeler kullanıyoruz. Birde tv telefon hiç tanışmadı henüz dayanabildiğimiz kadar dayanıcaz 😆🤗