Alerjik bebekler kilo alımı az olur malesef bizimde öyleydi ve halen öyle zayıf az yiyor ilk 9 ay normaldi ondan sonra hem çok hareketli hem az besleniyor sağlığı yerindeyse doktorda yeterli görüyorsa takmayın normal benimde 4200 doğmuştu şimdi 18 aylık ve 10 bucuk kilo doğum kilosuna göre şimdi tombiş bi bebek olmalıydı ama metabolizma hızıylada alakalı yediğini hemen çıkarır çok hareketlidir süt alerjimiz olduğu içinde almadı kilo böyle gidecek zayıf zayıf 🥴