Bu konuyu çok kafama takıyorum bebeğim 3 aylık oldu 4 kilo doğdu hala 5300 de niye kilo almıyor anlamıyorum doktor sütümün yettiğini söylüyor mamaya gerek yok diyor sadece anne sütüyle besleniyor ama inek sütü alerjisi var o yğzdenmi bilmiyorum bilgisi olan yardımcı olabilirmi ne yapabilirim sürekli kusuyor alerjiden dolayı