busra37 Deletedmom896 😀😀 kaç aylıkki kan damlasına başlamanız için 4aylık oması gerek 4aylık yavruyada verlir pekmez zaten 1çay kaşığı
bitterdelisi24 Deletedmom896 arkadasım da kullanmadı kan gibi diye heryer batıyo agzı kan gibi oluyo huylanıyorum dedi gelişim geriliği vardı doktora gitmiş doktor direk kan damlasını vermedinizmi demiş.. eğerki vermek ıstemıyorsan 1 yasından sonra kan damlası yerıne pekmez verebilirsin dut pekmezi olabilir içinde az şeker olduğu için
bitterdelisi24 Deletedmom896 kac aylıkkı senin.. galiba senınkıde kusuyor benımkıde verıyorum ac karnına sonra kusuyor :( bide lekede ckmıyo :( o yuzden hemen emzırmıyorum
Deletedmom328 Ben bi süreden sonra kullanmadım 8. Ayda kan vermiştik değerlerde normal çıkınca bıraktım tamamen damlayı , su an 18 aylık şükür hala değerleri normal ✔️
bitterdelisi24 Deletedmom896 yani verin gerçekten yakınımın basına geldi için biliyorum doktor resmen kızdı neden vermiyorsun diye
nisosmom Deletedmom896 kan damlasini bebegime 2 kere icirdim hep kustu bende kestim vermiyorum. Buyuk kizima hic vermedim. Cahillik degil bence oyle dusunmeyin. Agir geliyo cogu bebege
ballitursu Deletedmom896 ikisini beraber mi kullanıyorsunuz ,neden öyle düşündünüz .biz daha 2 aylığız başlamadık kan damlasına, merak ettim .
Deletedmom896 ballitursu Valla canım soğudum nedenini bilmiyorum ağır geliyor sanki Çünkü kusan bi bebek değil gün içersinde kusmaları var ara ara
Ecegul Deletedmom896 4ayda bize sağlık ocağınndaki ebemiz verdi kan damlası. Ama çocuk doktorumuz kesinlikle hic gerek olmadığını soyledi. Özellikle anne sütü nalan bebeklerde bu dönemde gerek yok dedi. Sadece ilerleyen aylarda tahlil yapilip bakilacakmis o zaman ihtiyacı varsa kullanacakmis. Sanirim 8-9ay civarı demisti tahlil icin . O yüzden biz kullanmıyoruz.