Balkiz32 merhaba, o dönem bebek fizyoterapistine götürdük. Her şeyine baktı. Tabi oyunlarla. Hiçbir sorun olmadığını söyledi. Kaslarda güçsüzlük, kamburluk vs. Sadece ayına göre çok uzun olduğunı söyledi ki bunu biliyorduk hep uzun gidiyor.bedeni uzun olduğu için o şekilde oturuyor olabilir dedi. ve esnek bir çocuk dedi. Bunu da söyleyen 3. Doktor. Herhangi bir tedavi vermedi. Sürekli düzgün otur diye uyarmayın dedi. Dayanabileceği sandalye, koltuk gibi şeylere oturtmaya çalışın, etkinliklerini, oyunlarını masada yaptırın demişti. Şu an sorun yok şükür. Kısa sürede düzeldi.