smaktroll simay bak gitmişken doktora doktor demese bile sen deki doktora tamam siz baktınız ama birde Nöroşirürji bölümüne de gösteriyim mi diye sor. Sebebi şu canım omurga ve omurilik (skolyoz kifoz ) gibi hastalığın varsay ki ameliyat felan dedi sana ameliyat olma ihtimali olursa ( inşallah öyle bişeye gerek kalmaz ) rabbim şifa versin, diyelim ki öyle bişey dendi Nöroşirürji uzmanı da görsün. Çünkü ameliyat kararları veriliyo sonra bi bakılıyo o çocuğun sinirleri yapışık. Böyle bi durumla karşılaşmamak için sen 2 doktora görün. Ama acele et hiç aksatma haftaya giderim 1 ay sonra giderim ay sıra varmış erteleme. Ne yap ne et git içini rahatlat. Sonra mutlaka burdan bizlerde bilgilendir. Ben bu rahatsızlık konusunda çok hassasım Allah Yardımcın olsun inşallah bişey yoktur inşallah esnekliktir ne bileyim inşallah bişeyciği yoktur. Ama görünen var gibi