turkuaz1290 bir tanıdığım çocuk doktoruna sordu fıtıkmış ya gazdan ya ağlamaktan yada ıkınmaktan olur dedi hatta demiş çok gazlı bir bebek demiş gazı oluyor tabi ama özellikle ıkınmaktan benimki gazı olsada olmasada ıkınıyor dpktor belki reflüde olabilir demişti bantlar varmış ondan kullanabilir demiş deneyecem bakalım geçer inşallah merak etme müdahale gerektirmeden geçer Allahın izniyle