Kızlar merhaba. 2 ay 10 günlük oğlum var Bir kaç gündür farkettim oğlumun göbeğinin deliği dışarıya çıkmış içeriye ittiriyorum girip çıkıyor fındık kadar bişey diyeyim bazı yerlerde okudum fıtık falan yazıyor bilemedim tabi fıtık mı başka bişeymi yazılanlardan onu anladım 1 ile 3 yaş arasında kaybolurmuş tabi geçmesse ameliyatlık durumu oluyormuş doktora daha göstermedim çok ciddi bişey değil diye böyle okudum tabi ve hiçbir işlem yapılmıyormuş kendiliğinden geçmesi bekleniyormuş ama insanın aklına takılıyor tabi kayınvalidem temiz bir beze para koyup eşarpla bağladı bir kaç saat durdu sonra ben çıkardım altını değiştirirken bunun iyi geldiğini söyleyen de var 1 hafta 10 güne düzelende varmış ama bilemedim doktorada daha gidemedim yaşayanınız var mı?