akillibidikcgty Kocayanakannesi 1 yaşındayken işe başladım. Babanne benim evimde bakıyor. Işten gelince babada annede cokkk ilgileniyoruz. Sürekli konuşuyoruz
Ocakhaziran Kocayanakannesi bebeğime bakıcı bakıyor çok şükür memnunum Evin düzeni hafta arası arada çamaşır yıkıyorum ve yemek ye topla o kadar kalan vakit bebeğime geçiriyorum Bebeğinin düşkünlüğü tabiki azalmadi onun annesi sensin kesinlikle azalmaz Haftasonu temizlik yapiyorum ve yemek yapmıyorum kesin bir gün
SevcanDenizKorkmaz Kocayanakannesi bebeğim 3 aylık. Ben geçen hafta gidip istifamı verdim. Asla ayrılamam onunla geçirdiğim bir dakikayı hiçbir şeye değişmem. Hiçbir anını kaçırmak istemiyorum. Çalışmak zorunda olanlara kolaylık diliyorum. Sevgiler
Tugbadrsn ArdcAyca maalesef öyle canım ama muhtemelen başmaıcam oğlum çünkü bronşit ya kprkuyorum kılın yine atak geöirir diye biraz büyüsün öyle başlıcam
Kocayanakannesi Rengin çok güzel bir düzeniniz varmış aslında, şanssızlık olmuş. Hayır başka aklıma takılan bir şey yok, çok teşekkür ederim 🥰
Kocayanakannesi Umutaras amin canım 🙏 benim de annem bakıcak ona da düşkün olmasında bir sakınca yok ama benden uzaklaşması beni yıkar en çok bunu düşünüyorum sanırım ☺️
Kocayanakannesi Aycabu bu yorum bana çok iyi geldi ☺️ benim de annem bakıcak çünkü, hep bizlere düşkün olurlar inşallah 🙏🥰
vera66 Kocayanakannesi oğlum 7 buçk aylık 4 aylıkken işe başladm kamudayım 8de gidip öğlen geliyorum annem bakıyordu sonra 5 buçk aylığndan beri bakıcımız vae o bakıyo eve geliyo sadece oğluma bakıyo hiç bi iş istemdimbeklemiyorum onunla çok iyi ilgilensin yeter bana . evin düzeni hafta içi yemek hafif temzlk dilan yapıyorum genel işi haftasonuna bırakıyorum.. evde olduğumdan çok çok kaliteli vakit geçiriyoruz işe başladıktan beri evdeysen bütün gün beni görünce sıkılıyodu yapacak bişi bulamıyoduk babayı bekliyoduk🤣 şimdi öyle değil bana olan bağlılığı asla azalma hissetmedim ilk zaman korkmuştum küçük bakıcıya benden da çok alışırsa diye ama çok şükür tam tersi oldu daha da bağlıyız sanki🥰
Kocayanakannesi vera66 bunları duydukça biraz olsun içim rahatlıyor, vicdanen kendimi o kadar kötü hissediyorum ki çok teşekkür ederim yorumunuz için 🙏
vera66 Kocayanakannesi hiç rahatsız olmayın aynı bende öyleydim ama hiç gerek yokmuş herşey onlar için daha iyi olmaları yaşamaları için değil mi zaten 🥰
Kocayanakannesi vera66 kesinlikle öyle. Günümüz şartlarında dört dörtlük bir evlat yetiştirmek, iyi eğitim almasını sağlayabilmek, isteklerine yetişebilmek o kadar zor ki. Mecburiyet tamamen.