Kocayanakannesi
Tek tek gidiyim 😂
bebeğimize babam annem şuan okul olmadığı içinde kardeşim bakıyo
malesef 4-12 de çalışıyorum ve o hafta çok az görüyorum 😢
evde temizlik olarak bir düzenimiz var ama yemek konusunda pek düzenimiz var diyemicem eşimle nerdeyse sadece hafta sonları görüşüyoruz diyebilirim ondanda genelde dışarda oluyoruz 🙄
bebeğimin çok şükür bi uzaklığı olmadı ama en az benim kadar teyzesinede düşküm çünkü herşeyiyle teyzesi ilgileniyo onla geziyo onla oyun oynuyo şuan 15 aylık 5. Ayından sonra çalışmaya başladım
biraz zor kolay bi durum diyemicem allah hepimizin yardımıcısı olsun 🙄