tosbikannesiii kabak ve kırmızı biberi önce tost makinasında pişiriyorum sonra tost ekmeğine az salçayı suyla açıp sürüyorum pişirdiğim kabak ve biberi koyup bastırıyorum. Kalan biber ve kabak öğlen salatam oluyor. Sadece zeytinyağı kullanıyorum yemeklerde. Alerji zamanında pilavı da zeytinyağıyla yaptım. (Zaten İzmir’de yaşıyorum :) ) diğeri de kabakları rendeliyorum maydanoz dereotunu küçük küçük kıyıyorum tuz istediğim baharatlar 1 ya da 1.5 yemek kaşığı un kabagın sulandırmasana göre değişiyor. Az yağlı kızgın yapışmaz tavaya yayıyorum kapağını kapatıp pişmeye bırakıyorum alt üst pişiriyorum. İnşallah tez zamanda geçer bebeğinizde alerji🙏