tosbikannesiii benim bi de kıştı. Suan ne yerim mesela kahvaltıda biber domates kavururum zeytin salatalık , hashas pekmez karıştırırım meyve mutlaka yerim kahvaltıda. Kabaklı kırmızı biberli tost. Un su tuz kabak maydonoz dereotu karıştırır tavada ya da fırında pişirir yerim. Kuruyemiş yerim mutlaka yanlarında. Yani ben aynı şeyleri döndürebilirim sıkılmıyorum. Kısın bi de sebzeler gaz yapıcıydı gaz yapmasın diye sebze de yiyemiyordum her sabah zeytin pekmez krep kuruyemiş meyve yiyordum. 🙈 süt alerjiniz varsa et olarak kuzu tercih etmelisiniz dana etine de alerji oluyor.