Asel20 Deletedmom348 bebeğinin iştahı nasil canim benim kızım bir kaç gün az yedi iştahı yoktu bezi kuru gibiydi yeterince doymuyor olabilirmi aceba
Deletedmom348 Asel20 İştahı yok canım iki üç gündür. Ama dün geceden beridir de idrar az. Birde sürekli bıngıldak çöküp geri eskiye dönmesi beni endişelendiriyor
Deletedmom348 Ceyo0666 Karantinadayım ben götüremiyorum. Eşim de önlem amaçlı evde değil. Biz bebek ve ben kalıyoruz. Karantinanın bitmesine de 10 gün var😐
Asel20 Deletedmom348 allah allah iştahı yoksa doymuyodur canm ondandir idrarı az olmasi ama bıngıldak için bi bilgim yok pazartesi ilk is aile hekimini ara sor bence
Deletedmom348 Asel20 çocuk doktoruna yazdım canım. Sorun değil dedi. Bu soruyu belirli aralıklarla iki haftadır yazıyorum aynı cevap oluyor hep. Bu beni tatmin etmiyor nedense. Bunu da yani kendimi de sorguluyorum ama yerine oturmayan bişeyler olduğunu hisseder oldum
Esmataha Deletedmom348 benim oğlum da üç buçuk aylık, bir haftadır aynı durum var. Çişini çok az yapıyor, iki gündür su vermeye başladım böbrekleri zarar görmesin diye. Havalar da çok sıcak çok terliyoruz. Umarım sağlık sorunları yoktur, geçmiş olsun ✨
Asel20 Deletedmom348 eger için rahat degilse başka bir doktora daniş canim sen annesin çocuğun için en iyisini tabiki sen bilirsin sonradan keske deme derim ben rabbim tez zamanda şifa versin inşallah 🤲❤
Bebegimucizem Deletedmom348 5 aylık gibiyken aynı şeyi 3 gün üst üste yaşamıştık mama içmesi de gayet güzeldi ama çişini yapmayınca doktora götürdüm tahlil yapıldı temiz çıktı ama o sıralar kafası bile şarıl şarıl terlerdi vucuttan ter yoluyla atmış idrarı
Deletedmom348 Asel20 Önlem amaçlı benide almışlar. Herhangi bir durumda kendim acile bile gitmem yasak. 112 yi aramam gerekirmiş mantıken tabi