esra0474 ilk 3 ay icin bu soyleniyor evet çünkü normalde bebegin anne karnında kalması gereken sure 12 ay, fakat insan anatomisi buna uygun değil. O yuzden bebegin ilk 3 ayı anne ile bütün olmasi gereken süredir, daha sonra bebegin kendisi hala bir birey olduğu bilincine erişmese de -ilk etapta subliminal de olsa - annenin ona bu konuda erkenden destek olmasi gerekiyor. Sonrasında benlik problemleri anneye aşırı bağlılık ya da tam tersi bir tepki olarak fazla bagimsizlik gibi sorunlar yaşanıyor. Tabii anneler olarak duygu yükümüz cok fazla, olaylara çoğu zaman bu acıdan bakamiyor ne olacak ki diyip gecistirebiliyoruz