Kuroneko aşırı saçma bulduğum durumlardan biri , o ayrı sen ayrı yahu ne demek bakımını vs herşeyini ben yapıyorum o yüzden biz olduk 🤮 bugün huzursuzdu , gazı var , güzel oynadı vs çok zor olmamalı . Çişimizi yaptık , gazımızı çıkardık , sünnetimizi olduk . Vay be demek seninde pipin var demek gerek 😀 yada sende çıkar gazını rahatla .