ayseadem A05072020 sesli müzikli olsun daha dikkat çekici oluyor bizde bondigo var kızım 2 aylıkken almıştık şimdi 10 aylık olmak üzere oyuncaklarını çıkardım halısını kaldırdım hala oynuyor ☺️☺️
strongMom AybarsMomy yaaa ne kadar şanslısın şuan 500 fln biliyon mu o halılar bnde bakdım ve iki sitede fln var 😂 ne zman aldınız siz
AybarsMomy strongMom 1.5 ay oldu bebeğim 2 aylık şuan 15 günlükken doktordan dönüşte heves etmiştik ebebek e girdik 😂 iyiki almışız o zaman
minikmisimben A05072020 bence kesinlikle almalısınız sevimli orman oyun halısı almıştım ben baya uzun süre işimizi gördü