Hatice1416 Her seferinde sut geliyo diye dusunuyorum cunku agzinin kenarindan siziyo bitirdiginde, bazen son lokmalarda uyuyakaldigi icin yutamiyo😂 Bebeklerin emis gucu butun sut sagma makinalarindan gucludur diyolar, onlar son damlasina kadar cekiyodur muhtemelen🤗Siz hic endiselenmeyin, ac kalan bebek zaten surekli aglar, asla durmaz, emince sakinlesip uyuyosa, cisi kakasi yerindeyse, kilo aliyosa doyuyodur muhakkak. Ilk gunler ben doymuyo bu cocuk diye cok inatlastim doktorla, o zaman anlatmisti uzun uzun. Ilk 4 ay uyku duzeni icin de emme sikligi icin de terbiye etmeye calisma biraz kendi haline birak dedi, ne zaman emmek istiyosa emzir dedi🤷♀️