EftelyaSare Asporceee bu başına gelmeyen anne yok sanırım,benimde öyle oldu 5 aylıkken nasıl olduysa daldım ilk defa :(yorumlarda dendiği gibi takip et.
Asporceee EftelyaSare akşam gram uyku uyumadım yer yatağı yaptım orda yattık oda uyumadı bende beşikte dr yatmadı bölük bölük uykuylayim
BoncukAnnesi Asporceee oğlumda 2 kez düştü ama çok şükür bişey olmadı ve son düşmesinden sonra fatketti sanırım şimdi yatağa yattığı zaman uyansa bile emekleyerek ucuna kadar geliyor sonra ağlıyor yada bağırıyor sesleniyor. Malesef ki kendi yatağında uyumuyor yer yatağı yapıyorum orda da uyumuyor masıl alışacak bilmiyorum 🤷🏼♀️ Uykum çok hafiftir benim kıpırdasa uyanıyorum ztn bu yüzden uyuduğumu anlayamıyorum 🤦🏼♀️
Asporceee BoncukAnnesi akşam bende yer yatağı yaptım 5 saat beşiğinde uyudu gece 2 de nasıl uyandı yere yattık sabaha kadar uyku yok bütün gece emekledi kalkmaya çalıştı oyun oynadı o korku yetti bana zaten katiyen uyumam artık 😔
EftelyaSare Asporceee yer yatağından dönmekten uyumuyorlar ama olsun yine de yer yatağı iyidir bebekler herşeye çabu alışıyor ona da alışır yeterki düzenli olsun.Ben kendi bazası varya beşiğin içindeki onu yere attım etrafını da yastıkla kapadım dönerse diye kendi yatagımın dibine koydum baza yatak da yatsın rahat rahat döşek o kadar rahat olmuyor
Funique Canım geçmiş olsun anne olmayan anlayamaz senin hissettiğini sen ister misiN evladının kılına zarar gelsin ama her işte bir hayır var şükür bir şey olmamış bu seni daha kötü bir şey olmasından kotumuştur emin olabilirsin canım üzme kendini💖💖
Asporceee Didemxy oyy kıyamam çok geçmiş olsun bizde bi sıkıntı çıkmadı çok şükür nasıl şimdi bebeğiniz durumu ne dedi doktor üzüldüm ya 😔
Didemxy Asporceee ay valla bugun 9 gun oldu hemen hemen alçıda halen çok kaşınmaya başladı heralde isiriyor çıkarmak istiyor kafasına vuruyor alçısını yarın doktor kontrolümüz var gidicez bakalım insalalh doğru kaynamıştır yanlış kaynadıysa çıkarıp tekrardan takılacak alçı
Asporceee Didemxy kıyamam kuzuya Rabbim şifasını versin çok dikkat edin ben tetenek oldum uyku uyuyamıyorum yerdede yatsam sıçrayarak uyanıyorum düşecek diye 😔
Aselkooo Benim kizim gecen bayramda dustu yataktan okadar korktumki hemen karsimda hastane var oraya goturdum biseyi yok dediler cok şükür ozmndan beri yerde yatiyorum bidaha yatakta yatirnaya cesaretim yok
Asporceee Aselkooo çok zor bi anne için bende yatıyorum yerde alıştık artık her yerim ağırsada evlatlarımız iyi olsun