Asporceee Beyin cerrahı akrabamız kızım düştüğünde korkma bebeklerin kafası elastik özellikte kolay kolay bir şey olmaz demişti. Düştükten sonra fışkırır tarzda kusma, gözlerde kayma, sürekli uyuklama hali yoksa hastaneye götürme boş yere tomografiye sokarlar radyasyon alır demişti. 24 saat gözlem önemliymiş. Gece uykusunda da arada dürt tepki veriyor mu bak demişti. Aklınızda bulunsun.