Mom013 Ben hiç bir memnuniyetsizlik yaşamadım. Denizli den gelecek benim beğendiğim. Fabrika da yapım aşaması varmış sanırım. Bana beşik alırken de söylemişlerdi. Çok sıra var diye. Bende erken doğum olursa vs demiştim. Bana haber vermen yeterli dediler hemen kurarız. Dediğim gibi yaptılar. Ben konseptlerini beğeniyorum. Benim beklentimi karşılıyorlar