Kızlar ankara caploonba mobilyadan bebeğim için oda almayı düşünüyorum ama daha önce alışveriş edeniniz var mı? Ürünlerin hepsinin parasını almadan getirmiyorlar, biz yarısnı teslimattan sonra vermeyi teklif ettik kabul etmediler. Mobilya mağazalarınca daha önce çok mağdur edildik zamanında ürünü getirmeme, eksik getirme vs konusunda. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏽