Biricigm Sık sık emzirin gak dese meme guk dese meme verin saat maat süre tutmayın, doktor normal diyorsa normaldir. Emzik ve biberon ileride meme reddi yapabilir özellikle 3-5 ay atakları buna çok müsait. Mamayı da şırıngayla verin sonra sorun yaşamayın. Emzik veriyorsanız onu emince bir öğünü atlayabilie daha küçük yorulur ve o hazzı emzikten alabilir. Benm benegm 3110 doğmuştu ama kg alımı yüksekti bunu buna baglıyorum. Stres de yapmayın doktor mama diyosa mama da verin sonucta saglıklı olması önemli