Deletedmom090 “Bebekler anne karnında sallandığı için, sallanmaya çok alışıklar. Yenidoğan döneminde her ağlamada otomatik biz de kendimizi onları sallarken buluyoruz, sallanınca ağlamayı kestiklerinde de bunu devam ettiriyoruz.
Nasıl bırakabiliriz? Tabiki “salla dur” yöntemiyle. Yani şöyle, bebeğiniz her nerde sallanıyorsa. Beşik, puset, kucak, ayak, bebek arabası..
Koyuyoruz, aynen nasıl sallıyorsanız başlıyorsunuz sallamaya🙇🏻♀️ sonra hop duruyorsunuz.
20 saniye salla 3 saniye dur(ilk 3 gün)
15 saniye salla 5 saniye dur(sonraki 3 gün) şeklinde her 3 günde bir sallama saniyesini azaltıp durma saniyesini arttırıyorsunuz.
Bunu yavaş yavaş yapın❗️
her gün azaltırsanız alışamaz, ağlar, daha çok sallanmak ister. Sabır, yavaş yavaş🙏🏻”
Bu şekildeymiş canım 🤷🏼♀️ Deneyelim mi benim Bebeğim 5 aylık olcks iki gün sonra seninki ne kadarlık