frambuazliturti bianneeee böyle gidecek o zaman alışmam lazım sessizliğe 😊 yeter ki sağlıklı olsunlar alışırız napalım
frambuazliturti tuananilmoms değil mi ama ya 😍 özleyeceğim sanırım eski vidyolarını açıp dinlerim artık 😂
frambuazliturti anne15 bana erken gelcekmiş gibi geliyor ama bilemiyorum da. Sağlıklı olsunlar da napalım artık 😌
frambuazliturti ObirAnnnee ya cok teşekkür ederim 😊 belki de dediğiniz gibi tükürük yapmayı yeni öğrendi çünkü 😂 annesi bu durumdan memnun olmasa da bebiş sevmiş gibi gözüküyor ne yapalım 😂
Muhammedyusuf frambuazliturti 😀benim bebeğimde aynı dudaklarını ağzına kıvırıyo sesler çıkarıyo😂😂 büyüdükçe değişiyor
frambuazliturti Muhammedyusuf tükürüklü mü sizin de 😂😂 yağmurlama yapıyor vallahi önüne geçen herkesi sonra da kıkır kıkır gülüyor
frambuazliturti Eserkaracan ya insan hemen evham yapıyor. Burada tecrübeli annelerden duyunca rahatladım vallahi yoksa benimde içim içimi yicekti 😂
Ada_Deniz frambuazliturti 4. Ay en zor aylardan bizde de eski neşesi yok ataktandır 10 güne düzelir sanırım 4ay 15 günde bitior atak haftası bizim kinin iştahıda gitti
frambuazliturti Ada_Deniz ya nasıl bilmiyorum ben bu 4. Ay atağının aynısını 3 aylıkken yaşadım. Şimdi atakta gözüküyoruz ama öyle uykusunda iştahında değişiklik yok çok şükür. Erken geldi sanırım bize
Celestial frambuazliturti bir ara bırakıp tekrar başlıyorlar veya agulamayıp başka sesler çıkarıyorlar. Ben de aynı sizin gibi endişelenmiştim, burada arkadaşlar normal olduğunu söylemişlerdi. Sonradan tekrar başladı zaten.
Zeyzey2616 frambuazliturti Benin oğlum 5 aylık hiç agulamadı😂 Daha farklı sesler çıkarıp bagırır arada.Bu gelişimi içerisinde olması gereken çokta önemli bişi değil diye düşünüyorum
frambuazliturti Zeyzey2616 her bebek farklı sanırım. Ama öğrendiğim şey bebeklerin her dönem farklı bir moda girdiği fazla düşünmemek lazımmış 😂😂 sürekli bir güncelleme geliyor yetişemiyorum
frambuazliturti MiraysMutti tekirdağın neresindensiniz? Bu dönemlerde herkes aynı problemi yaşıyor demek ki ☺️
Durusumm frambuazliturti Benim kizim da oyleydi. Birseyi ogrendiklerinde basta cok tekrarliyorlar tamamen öğrenince artik yapmıyorlar sadece istediklerinde yapiyorlar 😊