Merve1650 frambuazliturti bndee senn gibi paniklemiştm sonra araştrdm başka şeyler öprendikleri için bi süre konuşmadan bizi izliyorlarmış öylede oldu sonra farklı sessler çıkardı kızım ama bi süre susmuştu sznki gbi
frambuazliturti Merve1650 ya bende şimdi internette baktım heceleme dönemi öncesi sessizlik normalmiş sanırım ba ma gibi seslere yöneliyorlarmış. İnsan bilemeyince neyi yanlış yaptım diye panik oluyor cok teşekkür ederim cevabınız için
Eserkaracan frambuazliturti benim.oglumda 3,4 aylıkken aguluyordu sonra bı sustu cocukda tık yoktu maşallah sübhanallah daha 8 ayına yeni girdi 2,3 gündür farklı şeyler söylemeye başladı kendi kendine yani sıkıntı etme belli zamanlarda olur böyle
frambuazliturti Eserkaracan normal sanırım her çocuğun başından geçiyor. Annelik psikolojisi hemen neyi yanlış yaptım bişey mi oldu nazar mı değdi diye kuruntu yaptım bende 🤦🏻♀️
Eserkaracan frambuazliturti bende öyle olmuştum insan ister istemez korkuyor ama diyorum keşke b kadar kötü düşünmeseymisim kendiminyedigim yanına kaldı 😂 saun konuşmaya çalışıyor 😂
bianneeee frambuazliturti gayet normal agu zamanı geçti annesi artık farklı sesler çıkaracak benim kızımda da öyle oldu bir iki ay hiç bı se demedim agular kesildi sonra bize cevap vermeye başladı 7. Aydan itibaren aha heeeee falan bu tarz kelimeler başlayacak ☺️
frambuazliturti bianneeee ya agu elbet bitecek ama ben yavaş yavaş olur sanıyodum işte agu demez bee der cee der filan 🙈 öyle olmuyorm öğrenmiş oldum 😂
Kelebekkkkartal frambuazliturti atak donemine girmistir muhtemelen 9 donemlerde cok sessiz oluyorlar sonra bitince tekrar gevezelikleri başlıyor
frambuazliturti Kelebekkkkartal bi tek agulaması bitti uyku gerilemesi filanda olmadı şimdilik bakalım bende 4. Ay atağını bekliyorum 😊
anne15 frambuazliturti normal sanırım bi dönem bizimde şakırdı agular havada ucardı şimdi yok tükürükte yaptı gecenlerde bir hafta kadar şimdi onuda bıraktı
frambuazliturti anne15 bizimki konuşmak yerine tükürük yapıyor sürekli böyle agzıyla konuşçak gibi oluyor sonra tükürüge dönüyor yine. Salyamızda çok ne zaman bitçek bu salyalar bilmiyorum yüzükoyun taşırken halıya filan akmaya başladı ağzından 💆🏻♀️
tuananilmoms frambuazliturti canım gelişme sürecinde daha ne sesler çıkaracak benimki de öyleyki hatta böyle bi postumda vardı , belki şuan dinleme aşamasındadır yeni sesler geliyor merak etme kafanada takma☺️
frambuazliturti tuananilmoms merakla bekliyorum bakalım bende neler gelecek 😂😂 ama insan özlüyormuş öyle agularken karşılıklı konuşuyor gibiydik şimdi varsa yoksa tükürük
bianneeee frambuazliturti yok canım başka bebeklerde nasıl bilmiyorum ama benim kızımda ağu kesildi sonra bir iki ay ne ağu ne başka bi şey şimdi 8 aylık iki üç haftadır ses veriyor değişik değişik normal bı süreçtir herşeye evham yapıyoruz bende öyleyim ☺️
tuananilmoms frambuazliturti bende yaa agulama zamanında aşırı gevezeydi kızım şimdi 6.5 aylık yine değişik sesler çıkartıyo ama o zamanın ki başka bi tatlıydı🤣
frambuazliturti bianneeee böyle gidecek o zaman alışmam lazım sessizliğe 😊 yeter ki sağlıklı olsunlar alışırız napalım
frambuazliturti tuananilmoms değil mi ama ya 😍 özleyeceğim sanırım eski vidyolarını açıp dinlerim artık 😂
frambuazliturti anne15 bana erken gelcekmiş gibi geliyor ama bilemiyorum da. Sağlıklı olsunlar da napalım artık 😌
ObirAnnnee frambuazliturti telaş etmeyin farkli sesler yapmaya baslayinca eskileri yapmaz bebekler yenilikciler çünkü, şimdide tükürük yapmayı öğrenmiş ☺️ korktuğunuz şey aslında bebeğin gelişiminin iyi olduğu anlamını taşıyor☺️
frambuazliturti ObirAnnnee ya cok teşekkür ederim 😊 belki de dediğiniz gibi tükürük yapmayı yeni öğrendi çünkü 😂 annesi bu durumdan memnun olmasa da bebiş sevmiş gibi gözüküyor ne yapalım 😂
frambuazliturti Eserkaracan ya insan hemen evham yapıyor. Burada tecrübeli annelerden duyunca rahatladım vallahi yoksa benimde içim içimi yicekti 😂
rbndmrcn frambuazliturti biseyi öğrendiklerinde diğerini unutuyorlar muhtemelen,bizimki de bazen yapar bazen unutur ısrarla tekrar gösteririm tekrar öğrenir normal heralde