54 günlüğüz , sabahtan beri en fazla yarım saat uyuyor. Bir sıkıntısı yok gibi. Gaz desem sancılanmıyor. Kakasını çişini yapıyor. Aç desem yutkunuyor emerken hatta kusuyor fazlasını. Kucakta sakin sakin etrafı izliyor , emzikle duruyor ama bir türlü uykuya dalamıyor. Nesi var acaba 🤷🏻♀️