KahramanAnne her gün yıkamalısınız. İlerleyen isilik egzamaya dönmeye meyilli oluyor maalesef. Kızım doğduğunda hastanedeyken isiliği başlamıştı. Hastaneden çıkmadan, daha 3 günlükken yıkandı hemşireler tarafından. Sonra biz evde göbeğini koruyarak yıkamaya devam ettik. Bu süreçte cildine hiçbir nemlendirici, yağ, losyon, krem vs sürmeyin. Gözenekler tıkandıkça daha da artar isilik. İsilik geçtikten sonra tekrarlamaması için de mustela stelatopia nemlendiriciyi öneririm. Hem cildi yumuşatıyor, hem isilik/egzama tarzı şeyleri azaltıp tekrarlamamasını sağlıyor. Geçmiş olsun🙏