bgmarik KahramanAnne ben saf gül suyu kullandım.Çok iyi geldi tabi gül suyuna alerjisi yoksa deneyebilirsiniz.Gül suyunun içindekiler kısmına bakın mutlaka ekstra bir bileşen olmaması lazım.
elizabeth KahramanAnne yeni doğduğunda benim kızımda oldu her şeyi denedim sadece yıkamakla geçti kullandığım kremler daha da azdırdı
KahramanAnne Neriman2020 Aklıma geldi evde de var ama yüzüne kullanmam sakıncalı olabilir mi acaba ?😶
Alperen_20-05-2020 KahramanAnne bende yıkamanı öneririm oğlum 2 aylıkken aşı olduğunda 3 gün yıkama demişti doktor 3 gün içinde isilik oldu hava çok sıcak bu yüzden oluyor
nurtalay KahramanAnne tek çözüm her gün yıkamak başka türlü asla geçmiyo çok kalın da giydirmeyin bebişinizi havalar çok sıcak
nurtalay KahramanAnne yeni doğduğu zaman bizdede çok olmuştu kafasında özellikle Mart ayında doğduğu halde şapka falan takmadım tek kat giydirsinler gün de yıkayıp yağladım veya vücut losyonuyla nemlendirdim yavaş yavaş azaldı geçti sonrada
Zrn35 KahramanAnne mustela kremi var doktorunuza sorun sık y KahramanAnne mustela Nın bir ürünü var doktorunuza sorun hergün 2-3 defa yıkayın anne sütü sürün 2 günde geçer
tombikdonerkankasiiskender KahramanAnne yağ tarzı şeyler gözenekleri tıkadığı için daha çok isilik sivilce yapar bol bol duş aldırın ama her duşta sabun kullanmayın sadece ılık su dökseniz bile iyi gelir, gül suyunu çok duydum bende deneyebilirsiniz
Neriman2020 KahramanAnne hayr neden olsun ki. Ben kendi sivilce vs gbi problemlerimde bile kullaniyrm. Kızıma da pisik icin kullaniyorm