Bebibebi anestol bir dönemin kulak delinirken kulağı uyuşturması için sürülen en favori kremiydi. Şuan hala aynı mıdır bilmem? Uyuşukluğa alışıp kakasını tutamamaktan bile korkuyor olabilirsiniz yada uyuşukluk geçince acının birden gelmesinden de. Sağlıkçı yanında çalışan arkadaşımız, pek aktif çalışan değil sanırım hasta psikolojisinden anlayıp ona göre açıklama yapmıyor..