Bebibebi canım aynı problemi ben de oğlumda yaşadım çocuk doktoru bu kremleri verdi, bir süre kullandım geçmeyince çocuk genel cerrahı bir profa götürdüm, doktor bunlar sadece uyuşturup acı cekmemesini sağlar ama iyileştirmez dedi. Proctolog diye bir krem verdi, prospektüsünde hemoroid kremi olduğu yazıyor, sabah akşam bunu sür dedi. Aralarda da gün içinde garmastan sürüyorum. Ve sabah akşam temterdiyot döktüğüm sıcak suya oturtmamı söyledi. 15 gün yaptımkontrole götürdüm geçmeye başlamış 15 gün daha devam dedi. Hala yapıyoruz. Ama şu an ağrısı kalmadı pek kaka yaparken ya da gaz çıkarırken ağlamıyor. Bu arada oğlum 3 aylık.