mavisimmm20 benimki 7.5 kilo. 4 ay 9 günlük. Benimkide aşırı gazlıydı zaten erken doğan bebekler kolik olurmuş yavrum ıkına ıkına ağlardı 3 ay oldu bitti gazı. Bu seferde kucak delisi çok zorlanıyorum belim ağrıyor hep kucakta yemek yapamıyorum ev işi zae zor ne olcak böyle bilmiyorum