1prens1prensesannesii benimde sütüm yetmedi yani aslında cok vardı sisiyordu akiyordu ama su gibiydi hic kilo aldirmadi 4.
aydan sonra ayda 100gr 200gr aldı. Bizde mama reddi yaşadık biberon, şırınga, Damlalık, bardak herseyi denedim yok almadı öylede gitti cok yoruldum yıprandım ama baktim yapicak bisey yok kabullendim. Bazi çocuklar meme dışında herseyi reddediyor kendini üzme iliskinizi bozma 13 aylik hala emziriyorum yetmese de o bag bambaşka