Kızlar oğlum 3 ay 24 günlük.. 24 gün önce doktora gittiğimiz de 5600dü doktor günde 2 kez 90 cc mama ver dedi ama hiçbir mamayı kabul etmedi biberon reddi yaşadın şırınga ile almadı vs.. Bugün kontrole gittik başka birşey den dolayı sadece 200 gr almış ve doktor sütün yaramamış kesilse yeri dedi 😭😭ne yap et mamayı içirmen lazım dedi.. O kadar üzüldüm ki. Mamaya asla karşı değilim sağlıklı huzurlu olsun yeter bana ama doktor öyle deyince çok üzüldüm kendimi yetersiz kötü anne gibi hissettim.. Şimdi lansinoh un biberon unu aldım onunla 90 cc feln içti şükür.. Sorum şu ki Ka. Saat aralığı ile kaç cc vermem lazım.. Memede vereceğim ayrıca