Monaroka devlet Hastanesi’nde çok iyi bir çocuk cerrahına yaptırmıştım ama şu süreçte devlete gitmem galiba özeller bile çok risk altında. 6 aylıktı yaptırdığımız da sadece iğneye çok aşırı ağladı birde ilk idrarda 1 haftada iyileşti şükür iltihap falan kapmadi. Erken yaptırmak en güzeli darbe risklerine karşı iyiki yaptırmışim şimdi ufak oğlum 5 aylık onunda yaptırmak istiyorum ama malum süreçten dolayı erteledim bakalım