Umutegem Merhaba.. Benim bebegim de 14 aylik, pazartesi gunu yaptirdik biz de, lokal anestezi ile dikişli.
Suan 5.gun ama hala her cis yapmada agliyor, kesinlikle dokundurmuyor..
Sizin surecini nasil gecmisti, sizin bebe de agliyor muydu her cis yapmada
Ve de antibiotik kullandiniz mi?