Yeni doğum yaptığım zaman okadar yormuşduki bu süt mevzusu bebi icmden dualar ediyordum artik sütüm kesilsin diye goguslerim cok fazla şişmişlerdi kafam kadar olmuşdu kavanoz kavanoz sagip atiyordum goguslerim cok sert olduğu içinde bebeğim memeyide tutmuyordu sutun kokusu artık tiksindiriyordu bebi surekli durmadan akiyordu( cok şukur 2 aylikken falan bitdi durmadan akmasi o gunler işgence gibiydi bana bebek bakımi falan değilde sut mevźusu yormuşdu beni kaç kere mastit oldum uyuyamiyordum agrisindan nezaman bebeğim memeyi tutmaya başladiysa rahatladim ama kesinlikle sutunu emzrmeden once biraz sag hem cok hizli gelmez hemde bebek daha yağlı sutu içer