Ardenkus 1 haftalık oğlum var. Sütüm sürekli taşıyor her yeri ıslatıyor. Ne rahat uyuyabiliyorum ne de çocuğun üstünü ıslatmadan emzirebiliyorum. Sütümü sağmak bir nebze rahatlatıyor. Sorum şu. Günde kaç kez sağmalıyım. Ne sıklıkta ? Yeni anne olduğum için biter mi sağarsam kaygısı da var. Yardım lütfen 🙏🏼
bitterikolata Ardenkus sağarsan bitmez ama sağmaya alışır sürün tazyikli olur bebeğin de emmede sıkıntı Yaşar emzirmeden önce elle sağım sadece rahatlatacak kadar yapmalısın bebeği emzirirken de makas tutuş yaparak emzirirsen bebeğin biraz büyüdükçe geçecek canım
kivirciginannesi Ardenkus canım önce emzir, sonra kalanı sağ. Her emzirmede öyle yap ben öyle yapıyodum rahatlıyodu
Smrhls Ardenkus benimde öyle şuan oğlum iki aylık hala öyle yapacak bişey olmadığını düşünüyorum goguslerime çok sut binince akiyo tişörtüm ıslanıyo degistiyrm dışarı çıkınca da pet takıyorum
kuzum54 1 ay sonra düzeliyor ilk zamanlar benimde oluyordu her emzirmeden sonra 15 dakika sagiyordum ucuna zeytinyağlı göğüs pedi koyiyordum yara olmasın diye
Organiktavuk bitterikolata @Ardenkus arkadaş çok doğru anlatmış eğer bunları yapmazsan bebekte fazla kusma yaşayabilirsin
Smrhls kivirciginannesi önce emzirmek çok yanlış çünkü ilk önce önsüt geliyor önsüt sadece su ve şekerden oluşur onu emdikten sonra asıl bebeklerimizi doyuran yağlı kısım son süt geliyor bebeğimize kilo aldıran doyuran süt sonra geliyor yani
kivirciginannesi Smrhls emzir yarıda çek sağ demiyorum, emzirme bitince kalan kısmı sağ diyorum ki gögüste dolgunluk ağrı yapmasın.
gezentianne Ardenkus 6. aydan bildiriyorum hala memelerim terbiyelenmedi. 1 ay sonra 3 ay sonra azalır dediler azalmadı. Çok sağma ben günde bir kez yatmadan önce boşaltırdım memeleri. Artık sağmıyorum çünkü tazyik sorunu oluşmuştu ve sağdıkça da arttı kısır döngü oldu
Alpaslaninannesii gezentianne canim tayzik gectimi prki bnde cok sorun yasiyorum bevegimin bogazini aliyor rahat ememiyor
EslinaMoms Ardenkus benim de ilk zamanlar öyleydi şimdi yavaş yavaş düzeldi ve korkma sağarsan bitmez aksine çoğalır göğüslerin sertleştikçe sağ buzluğa koy üç ay kalabiliyor zamanla sütün azalıp normale döndüğünde onu içirirsin ama sana tavsiyem sık sık emzir sağmaktan daha faydalı yani ben sağınca değil de emzirince daha bi rahatlıyordum
Mdn Ardenkus merhabalar ilk doğum zamanlarında öyle oluyor ben sürekli sağıyordum bir yandan emziriyordum yarım saat sonra göğüslerim sızlayıp akmaya başlıyordu şimdi 2 buçuk aylığız çok nadir sağıyorum çünkü hepsini bebeğim boşaltabiliyor ilk doğduğu zamanlar çeneleri çok güçlü olmadığı için göğsü boşaltamıyorlae hatta geçen emzirme danışmanıma yazdım göğüslerim yumuşak bir sorunmu var sütüm mü yetmiyor diye bebeğiniz artık büyüdü ve göğsü boşaltana kadar uğraşıyor göğüs yapısı süt kanalları belli bir zaman sonra emdikçe süt üretmeye başlarmış ve ilk doğum yaptığımız gibi sert şişkalmazmış. Eğer isterseniz sizde ulaşabilirsiniz kendisine iletişim numarasını bırakabilirim yardımcı olur
Mom626363 Sagdikca cogaliyo ama süt eger seni rahatsiz etmiyosa sagma bence zamanla azaliyo zaten sut
Duygusm Ardenkus Sağarsanız bitmez, iyi olur hatta. Ben hep ilk zamanlardaki gibi bol olacak zannettim, 3. aydan sonra azalması normalmiş. Bolluğa güvendim, stoklamadım. Şimdiki aklım olsa bolken sağar sağar deepfreeze atardım.
Dragon2018 Ardenkus sagmasan daha iyi sagdikca artar bence zamanla meme terbiye oluyor ve çocuğun emmesine göre süt üretiyor sen sagdikca daha çok süt çıkar hep sağmak ,orunda kalabilirsin
aytiii Ardenkus sağdıkça daha da çoğalır benim de öyleydi ilk zamanlar sapsarı süt akardı ama bebeğim de ememezdi fincanda diğer göğsümden akan sütü biriktirip kasikla verirdik keske sagip dolaba atsaymisim
anneadayi Ardenkus ben mochi kullanıyorum en başından beri 1 hafta doğru dürüst sütüm yoktu gelmeye başlayınca da taktım mochiyi 40ınq kadar içirdim sağdığım sütü de sonrasında da dolaba koymaya başladım
Esleminannesi17 Ardenkus 7 ay sagdim ememedigi icin. 7 ay boyunca hep taşiyordu el havlusu koyuyordum ondan sudyene sudyenden atlete yataga yorgana geciyodu. Terbiyesizdi benim memeler bir turlu terbiye olmamisti😂 bir sagimda ne kadar cikiyor sizin?
ipek3 Alpaslaninannesii benimkide öyleydi büyüdükçe azalıyo emmesi kuvvetleniyor. kızım 6 aylık ama hala bazen boğazjnda kalıyo bende mememi sıkıyorum emerken. tazyikli gwlmwsin diye
gezentianne Alpaslaninannesii Evet sağmayı bırakknca geçti.sabahları bazen oluyor onda da elimle sağıyorm lavaboya