Goktug4343 Eşimin fabrikasında çıktı temaslılara test yapıldı negatif 1 hafta sonra belirti verdi tekrar tedt yapıldı pozitif çıkmış
Kubranoyan aysenurkerem insallah canım öyle yapıyoruz bütün pencereler açık zaten eşim tek odada kalıyor ☹️
Metebey Benim eşim de pozitifti. Ban ve bebeğime bulaşmadı. Odaları ayırdık temas etmedik sıkıntı yaşamadık çok şükür. Am psikolojik olarak çok zordu😔 geçmiş olsun canım..
Kubranoyan Metebey size de çok geçmiş olsun canım gerçekten her an yüreğim ağzımda oğluma bir şey olacak diye çok korkuyorum ☹️